Home » Faq » Ik heb een aankoop gedaan via VakantieSpaarShop.nl maar ik heb geen vakantietegoed ontvangen. Hoe kan dit?

Ik heb een aankoop gedaan via VakantieSpaarShop.nl maar ik heb geen vakantietegoed ontvangen. Hoe kan dit?

Als u via VakantieSpaarShop heeft doorgeklikt naar een webshop en daar vervolgens een aankoop doet zou u normaal gesproken altijd vakantietegoed moeten ontvangen. Mocht u geen vakantietegoed hebben ontvangen dan kunnen daar een aantal redenen voor zijn:

  • U heeft via VakantieSpaarShop.nl doorgeklikt naar een webshop, maar niet direct een bestelling gedaan. U bent daarna ook via een andere website of via een e-mail naar de webshop gegaan. De webshop herkent u dan niet meer als bezoeker vanuit VakantieSpaarShop.nl
  • U heeft via een kortingscode website een actiecode gevonden en deze gebruikt bij uw bestelling. De cookie van VakantieSpaarShop is daardoor overschreven en VakantieSpaarShop wordt daardoor niet meer als bron gezien van de aankoop.
  • U heeft de cookies niet geaccepteerd. Accepteer de cookies van de webshop waar u winkelt en ook die van VakantieSpaarShop.nl. Deze cookies worden gebruikt om uw aankoop te volgen. Als u de cookies niet accepteert, ontvangt u ook geen vakantietegoed.
  • U heeft verschillende computers/apparaten gebruikt tijdens het plaatsen van de bestelling. Het is van belang dat u de bestelling in de webshop altijd afrond op het apparaat waarop u heeft doorgeklikt naar de webshop. Doet u dit niet dan kunnen wij helaas uw bestelling niet tracken en ook geen vakantietegoed toekennen.
  • U heeft de bestelling telefonisch afgerond. Rond de hele bestelling altijd af via de webshop.

Is geen van de bovenstaande redenen van toepassing? Wij vragen u in dit geval een e-mail te sturen naar info@vakantiespaarshop.nl met daarbij uw aankoopbevestiging. Dit kunt u doen tot 30 dagen na uw bestelling. Na 30 dagen kunnen wij uw aankoop helaas niet meer in behandeling nemen.